از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
سرخط خبرها

کتک زدن دانش آموز گیلانی توسط معلم | با دبیر خاطی برخورد شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۵۳۹۹
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
  • ۱۴
کتک زدن دانش آموز گیلانی توسط معلم | با دبیر خاطی برخورد شد + فیلم
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که معلم گیلانی در حال تنبیه بدنی یک دانش آموز است.

به گزارش شهرآرانیوز، دانش آموز نوجوان اهل روستای سیبلی آستارا از سوی معلمش تنبیه بدنی شد. این معلم در روستای سیبلی آستارا، دانش آموز را در کلاس و در مقابل چشمان همکلاسی‌هایش تنبیه کرد.

منابع استانی نوشتند طبق شنیده‌ها، این معلم قبلا هم دانش‌آموزان را در این مدرسه تنبیه بدنی کرده بود.پیش از این یک دانش آموز لنگرودی نیز از سوی مدیرمدرسه تنبیه بدنی شده بود.

تعداد بازدید : 13167
 

به گزارش فارس، سید سجاد موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر تنبیه‌بدنی یکی از دانش‌آموزان این شهرستان اظهار کرد:‌ معاونین، بازرسی و حراست آموزش و پرورش بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.  

به‌گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تنبیه‌بدنی دانش‌آموز فوق در جریان درگیری دو دانش‌آموز در کلاس درس هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت‌گرفته و یکی از دانش‌آموزان به صورت مخیفانه نسبت به فیلم‌برداری موضوع و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.  

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، پس از درگیری دو دانش‌آموز با یکدیگر، موضوع با وساطت مدیر مدرسه و معلم به آرامش ختم شد، افزود:‌ متأسفانه پس از دقایقی، بار دیگر این دانش‌آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و انجام تنبیه‌بدنی یکی از دانش‌آموزان شد.

موسوی با بیان اینکه طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس هرگونه تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان از سوی عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه ممنوع است، تصریح کرد: علاوه‌بر صدور توصیه‌نامه برای دبیر خاطی دبیرستان دوره اول سنایی سیبلی، پرونده او جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به هیأت‌تخلفات استان گیلان ارجاع داده شد. 

وی ضمن‌تأکید بر ضرورت حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان در محیط مدارس بیان کرد: حفظ کرامت انسانی در مدارس ارتباط مستقیم با سلامت روان دانش‌آموزان داشته و این مهم باید از سوی عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه با سعه‌صدر و دعوت به آرامش موردتوجه قرار گیرد.  

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا ضمن‌عذرخواهی از مردم فهیم این شهرستان متذکر شد با نظارت مستمر و جدی بازرسان این اداره دیگر شاهد این‌دست از وقایع ناخوشایند در مدارس نخواهیم بود و از فضای مجازی نیز انتظار داریم به جهت حفظ حرمت خانواده‌ها از بازنشر فیلم فوق در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
14
2
بازهم قضاوت بیجای معلمان.تورا بخدا اگه دو تا بچتون توخونه با هم دعوا کنن پدر خونه توی گوش فرزند خاطی نمیزنه؟مگه معلم بیچاره چه گناهی کرده که بعضی بچهای وحشی رو تحمل کنه؟یه لحظه خودتون رو بذارید جاش و بعد قضاوتش کنید.واقعا اولیا خودشون میتونن بیتربیتی بچهای خودشون رو تحمل کنن؟فقط بلدید گنده گویی کنید.ضمنا معلومه که دانشاموزان خیلی بیخودی داشته چون با اجازه کی موبایل همراه دانشاموز بوده؟راستی زورتون به معلم میرسه؟چرا عنابستانی که زد تو گوش سرباز بیچاره،کسی توبیخش نکرد؟
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
واقعا بچه خودتون روهم اینجوری کتک میزنید.استادگرامی ذات بچه باشیطنته اگه قراره کتک بزنن خودپدرمادرهابهتربلدن بزنن شمامعلمابایدالگوباشید روشهای دیگری هم برای تنبیه وجود داره
ناشناس
Germany
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
1
11
سلام
اتفاقا" باید مخفیانه فیلم برداری کنند تا آموزش پرورش بفهمه درون مدرسه چه خبره تا متضرر نشه و هیچ اُغده ایی و کینه ایی پیش نیاد.
هر کی فیلم برداری کرده دمش گرم
دانش اموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
2
5
واقعا ک متاسفم برای این آموزش و پرورش
دانش اموزی ک کلاس را بهم بزنه باید بیرونش کرد و از نمره انظباطی کم کرد
اینقدر نباید میزدش ولی معلمه و حق داره نظم کلاس رو حفظ کنه و با دانش اموز خاطی و بی تربیت برخورد کنه
نهایتش یه سیلی میزد بهش
معلم هم معلومه مسن هستن
واقعا برا آموزش و پرورش متاسفم ک دست کیاااااا افتاده
ان‌شاءالله سایه معلم ها از سر ما کم نشه و معلمین به درجات والا برسند
به عنوان یک دانش آموز دست بوس معلمانم هستم
خدا حفظشان کنه و خیرشان بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
5
1
رسانه ها بدون توجه به شئونات دینی و اسلامی اقدام به پخش فیلم کتک زدن معلم کرده اند که نفس آن فعل باعث جرحه دار شدن عفت و احساسات عمومی جامعه شده ،با توجه به ضرر و زیان حاصل شده نسبت به این خانواده و با توجه به بریده شدن فیلم اغتشاش خود دانش اموز این مساله جرم است و تقاضای رسیدگی هر چه زودتر را داریم!
منتظر باشید روز دادگاه فرا برسد! اسامی تک تک رسانه هایی که فیلم ناقص رامنتشر کردند به جرم نشر اکاذیب توسط وکیل این خانواده در حال پیگیریست
zari
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
به خدا از اینده پسرم تو مدرسه میترسم از الان که پسرم یه سالشه باید جون بکنیم زحمت بکشیم بچه دیگه هم نیارم که پسرمو بفرستم مدرسه خصوصی که معلماش به خاطر پولی که میدیم جرات زدن بچمونو نداشته باشه
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
چقدربیشعور شدن آدما
کوثردرواری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
وایی
هلن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
ینی برای تربیت فرزند باید کتک زد بچه هارو ؟پس عذر خواهم اسب و الاغ رو هم که میزنن تا یه چیزی رو حالی کنن بهش
الان تفاوت انسان با چهار پایان چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
اینکه چیزی نیست!
من چندروز پیش در کلاس بودم یهو معلممون به یکی از بچه های کلاس حمله کرد و اون عینکی بود و معلمم آنقدر زدش که نزدیک بود عینک همکلاسیم بشکنه وخرده های عینک تو چشمش بره و برای همیشه کور شه!
صمد
United States of America
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
1
0
این نظر تعلیم بو تربیت بدون تنبیه گرفته از غرب و کفار است و برای اموزش سکیولار یعنی برای اموزش علم تجربی و تقویت فیزیکی بچه ستِ در این فلسفه لا ئیک تزکیه نفس. و ادب بچه اصلا جایی نداردِ و تمرکز در. رشد علم تجربی و فیزیک بچه است. اگر چه در عمل. برای ایجاد نظم انواع شگردهای کنترل و توبیخ را استفاده میکنند. که به مراتب مضر تر از تنبیه بدنی برای روان بچه استِ . همه بزرگان دین در کذشته به تنبیه بچه های نابالغ مخصوصا به دست افراد متدین اصرار ورزیدهاندِ اگرچه اساس تعلیم و تربیت باید با عشق و محبت باشد ولی تنبه بچه با سیلی های مقدس معلم متدین بعضا تنها طریق کنترل نفس حیوانی اوست .و زندگی ساز و ادب افرین است. الله سبحان وتعالی هم در قران بموازات اشاره به عشق. و محبت و لطفش و بهشت برین . جهنم و تنبیه شدید را یش از بهشت متذکر شده. از این نظر جای تاسف است که وزیر محترم حکمت بخرج ندادند چه بچه شلوغ و مجرم را بیش از معلم متدین و دلسوز عیادت کردندِ .اگر وزیر محترم و خانواده این دانش اموز ازن معلم دلسوز و با حکمت را میشناختنددست او را میبوسیدندو بچه را سرزنش میکردند نه معلم را. که خیر در اینده بچه در ان است
Ebi
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
با سلام عزیزان این ترفند ها دیگه قدیمی شدن یک سری هستن که سازماندهی شدن برا نشر اخبار ساختگی برای کوبیدن یک گروهی که به هر دلیلی باید له بشن سالیان ساله این معلمی بوده و شاگردی هم ،ولی نمیدونم چرا اخیرا معلما می‌زنند و یکی هم هست فیلم بگیره .برو این قسه های نه نه خان باجی را برا هم ردیف خودتون بدین کسی حوصله این بچه بازی ها را نداره.همان که شاعر گفت عاقلان دانند.
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
این اکاذیب که امروز بازارش داغه ودل مردم راخالی می‌کنند به اون شخص محترمی که میخواد بچه اش را به غیر انتفاعی ببره تا معلم به خاطرپولش بترسه بچه اش را نزنه .از قدیم گفتن تا احمق در جهان هست مفلس در نمی‌ماند. اینا کذب هست اونی که حقه جهل مردمه.از معلم مظلوم بی‌دفاع می‌ترسی از خدا نمی ترسی که اگه همون دلبندت را زد دیگه اون پولت که هیچ .....حالا بیشتر بترس!
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
1
واقعا که....
اینجوری معلمی شغل انبیاست؟ واقعا زشته. اون دنیا جواب خدا رو چی می خواید بدید؟ می خواید بگید بچه بی تربیتی کرد من زدمش؟ فکر کردید چون معلم هستید می تونید هر کاری دلتون می خواد بکنید؟ به قول معروف مگه شهر هرته؟ به خدا قسم باید با این معلم های بی فرهنگ برخورد جدی بشه. بچه رو میفرستن مدرسه که چیزی یاد بگیره. به خدا اگه بشینه پای کامپیوتر بیشتر چیز یاد میگیره تا بره مدرسه با بدن کبود بیاد خونه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->